Nordestino - Reisverslag uit Fortaleza, Brazilië van Remco - WaarBenJij.nu Nordestino - Reisverslag uit Fortaleza, Brazilië van Remco - WaarBenJij.nu

Nordestino

Door: Remco

Blijf op de hoogte en volg Remco

23 Oktober 2009 | Brazilië, Fortaleza

Vandaag zijn we aangekomen in Fortaleza. Omdat het laagseizoen is zit de stad dus helemaal vol... met braziliaanse toeristen. Gelukkig hebben we toch een plekje kunnen vinden in de backpackers. De rest van onze dag bestond vooral uit het contact maken met Mestre Zebrinha. Ik wil graag weten waarbenjij.nu de roda is namelijk. De andere capoeira lessen waren makkelijker te vinden. Na mestre Jamaica was er nog een training in Olinda bij Mestre Mae(geloof ik). In zijn prachtige, traditionele academie heb was er twee uur angola les. De conclusie was aan het einde dat ik wel bahiaan moest zijn (mooie compliment toch!). Olinda en Recife hebben mooie kleurige gebouwen afgewisseld met prachtige uitzichten over de blauwe zee (met haaien!).

Mijn krediet is op dus later meer!

• 24 Oktober 2009 - 08:53

Caxiado:

Te druk om een fatsoenlijk verhaal te schrijven... goed teken! Trainingen van Animal zijn goed, daar moet je iig heen! Geniet!!

• 26 Oktober 2009 - 16:04

Randy:

Hey vakantieganger,

Een hoop moeilijke woorden zeg ;) Zo te zien vermaak je je wel!! Hier wacht straks een mooi cadeau voor je, nl een nieuwe laptop + groot scherm. Maargoed, dat later.

Veel plezier nog!!

groetjes, Randy