Hamburger e Tapioca, Praias e Capoeira - Reisverslag uit Brasilia, Brazilië van Remco - WaarBenJij.nu Hamburger e Tapioca, Praias e Capoeira - Reisverslag uit Brasilia, Brazilië van Remco - WaarBenJij.nu

Hamburger e Tapioca, Praias e Capoeira

Door: Remco

Blijf op de hoogte en volg Remco

15 Oktober 2009 | Brazilië, Brasilia

Op dit moment verblijven we in Itacare. Helaas is mijn practige verhaal zojuist verloren gegaan doordat ik uitgelogd werd dus dat houden jullie nog te goed.

De komende dagen blijven we hier in ieder geval trainen bij Mestre Jamaica, samen met Allo Prado en zijn vrienden uit Londen. Terwijl we de rest van de dag weer op krachten komen op de prachtige stranden met namen als Prainha en Conchas, die bereikt kunnen worden door een wandeling door het prachtige Atlantische regenwoud.

Gister heb ik deelgenomen aan mijn tweede straatroda/show. Uiteraard alleen op uitnodiging van de betreffende Mestres (Mestre Cascudo in Lencois en Mestre Jamaica aqui)...

Sleutelwoorden voor de afgelopen week Cachoeiras(watervallen), drinken uit de rivier, Noorse viking, 18 uur bussen, begin van de regentijd in Lencois en zon heel veel zon :)

Voltamos na Praia, entoa
groeten aan iedereen en ate proxima.

Remco