vliegen rijden strand - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Remco - WaarBenJij.nu vliegen rijden strand - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Remco - WaarBenJij.nu

vliegen rijden strand

Door: Remco

Blijf op de hoogte en volg Remco

21 Januari 2014 | Nederland, Utrecht

En over de duinen was een weids uitzicht met in de verte rots eilanden. Op de voorgrond surfers en een strand dat uitstrekt zover als je kijkt. We zijn veilig aan beland in Waipu Cove in Northland. De vlucht ging zonder problemen behalve dan dat onze bagage een dag later bij ons hotel was dan wij zelf. Als backpacker ben je daar natuurlijk op voorbereid.
Daarna na een fatsoenlijke nacht zijn we vandaag zo snel mogelijk de stad Auckland uitgevlucht naar een camping direct achter het strand.
De natuur is hier erg mooi veel groen en boomvarens op de weg hiernaartoe. Ook een tropische storm maar gelukkig is die nu al gaan liggen en waait ons tentje niet weg. (was bij de vorige bezoekers blijkbaar wel gebeurd.) Morgen langs de kustlijn wandelen en dan verder naar Kauri forest.

• 24 Januari 2014 - 15:09

Maatje:

Hallo Remco en Tessa,

Al met dolfijnen gezwommen? Veel wandelplezier! Groet, mama.